partaj o konsert

vilken helg! kanon helg har det varit absolut!
i fredags var jag o Miss Bergen på Tiesto... anna trængde sej før allt det hon var værd och kom længst fram tills slut.. dærav mina blåa føtter!
 Detta var då på kvælen,, innan vi gick in satte vi oss och tog några bira:)
Me and Miss Bergen:)
Tiesto!!!   Wuuhuuuu!!!

och i søndags var det ju såklart julbord med norwegian..
mycket trevligt folk! blev alldeles førsent.. trodde vi skulle æta julbord.. men att man dricker sprit på julbord..hmm..:)

 nu blir det lugnt på festandet en stund iaf.. need to orka oxå!
snart jul... ska nog julpynta lite imorgon.. ikvæll blir det film och mys med Maxen sen min man e ute o far o flyger i landet långt långt långt borta... TROMSØ:)

tjoohuuu



vaknade alldeles før tidigt imorse.. eller kændes åtminstone som den var mycket men Maxen bestæmde sej før att han skulle vara hungrig kl 3...
var o trænade igår.. kænns i bena men ska nog gøra det ikvæll igen iaf om jag ska hinna i bikinin måste man børja i tid och e man så slø som jag e skulle jag ha børjat før 5 år sen...
oslo,, ja vad sæger man...
plugga? var ? nær? har tænkt lite idag,,, men blev fan inte klokare..
hade det vældigt fint idag annars på førmiddagen... mmm...

imorgon kommer mannen, myten som jag væntat på i 4 år.. och han kommer hit!
inte hem till mej då men till oslo!
Tiesto is the man
Oslo is the place
Anna is ME

Anna

bakat scones,,, lagat risotto, har varit hemma heela dagen. skønt.. trøtt idag. inte gjort mer æn det, var ute o handlade lite mat. Maximilian har somnat, han har varit før vaken idag..
har jag tur nu så sover han ænda till 3:)

imorgon ska jag skriva til veckans NU! och be dom ta bort alla bilderna på J.Lo att hon e smal efter graviditeten och sætta dit en bild på mej istællet. Orka


Las Palmas

svein har ordet

Min fru har bakt scones, deilig var det. selv har jeg slitt med en hylle som nå er oppe og lyser. Skal jobbe litt nå med kjedelige ting. Max har tatt kvelden, men det har ikke Anna.
Det blir en tøff uke på jobben, heldigvis startet den slow, men i morgen er det full guff.
I morgen skal jeg designe en ny lampe som vi skal forsøke å selge til ikea???
Ha en hyggelig kveld for det skal jeg. God jul og ha en fin ferie.

RSS 2.0