Waiting

The worst part of life is waiting. The best part of life is having someone worth waiting for. I would wait a lifetime. And I will. Branna. ❤

Dagen med stort D

Inte är den idag iaf. Men jag tänkte göra något kul åt det iaf. Namnbyte? Vad tycks? Har alltid velat heta något riktigt coolt istället för bara Anna. Just nu är jag bara Anna tyvärr. Bara Anna för hela världen!....

Done

Australia is not longer on the map. My life is more tragic then ever and I just feel like lay down and die. What happened, really? Seriously? I'll take a map, close my eyes and point out on the map with my finger and just go there. Leave everything behind and fuck this shit.

.

Döende både på utsidan och insidan. Helt tragiskt.
Saknar dig.

Vad är det för fel på blogg appen??

Maximilian är på ingång. Han är på väg hem. Äntligen! Som jag längtar!
Stockholm lovar fint väder hela dagen❤❤. Skulle gärna ha lagt upp en bild eller två.. Men appen funkar inte!
Någon som vet varför blogg appen inte fungerar? Kundtjänst skickar bara samma svar hela tiden.. Vilket är fel ändå.!! Gaaaaah!!!

Mmm

Gårdagen var en av dom bästa. Vin och middag. Lagad middag av en bra kock. Skulle aldrig vilja gå därifrån. Vaknade med ett leende och så fortsatte dagen. Tack M för att du är en fantastisk människa och en fantastisk talare och lyssnare. Plötsligt blev livet lättare och känner mig mer levande nu på dessa 3 dagar än vad jag har gjort på länge.

Kärlek?

Mmm.
Vissa har det bra. Jag har det så där. Men underbar kväll. Hade inte haft den annorlunda. Inte på något sätt. Mys.

Skit sida

Blogg seriöst??? Vad håller ni på med?? Jag loggar in på min sida och kommer inte in och jag får nytt lösen och då kommer jag in på någons blogg som inte är min!!
Skärpning för helvete!

Jag älskar dig.

Milano

Som jag saknar min lilla kråka. 5 e natten jag sover med Frida. När maximilian kommer hem kommer jag säkert att sakna Frida. Hihi. Fick ingen fisk idag trots att jag var ute när det regnade. Dock sprang jag och Frida en sväng. Wet tshirt blev det. Härligt när sportbhn lyser igenom och den vattenfasta mascaran rinner. Hmm.

Imorgon blir det ny hårfärg på heaven or hell. Mums!
Puss and night.


En miljon...

.....myggor kan inte ha fel. Välkommen till Katrineholm och mitt hem.

Hitta på något hyss kanske? Det vore inte fel. Frida slumrar snart där borta i andra delen av soffan. Frida...!! Kom nu sover vi. Zzzzz
Puss


Smultron och mys med Frida. Det bästa av det bästaste. 💙 film, vin och chips. X


Sol


Sommar för en dag

Frida är bra. En av de bästa faktiskt. Punkt.


Söndagsbio.

Bio med de bästa! Sebbe och Frida. Snow white here we come.


Gran canaria nästa!

Men inte jag utan Maximilian med sin pappa. Frida följde med som kartläsare och sällskap. Fantastiskt sådant.


Dagen levererar

Blev inget badväder idag. Istället drog jag och grannarna till Söderköping och åt en massa dyr glass. Myspys faktor! Vi har även unnat oss pizza och efter det kom Frida och vi skulle avsluta kvällen med en film. Vi blev trötta på exakt samma tid som sist så vi får kolla färdigt på den imorgon. Tredje gå gen gillt.

Väskan är packad och den är redo att åka till Gran canaria en vecka med maximilian. Blir tomt utan kråkan. Men skönt på ett sätt jag som så sällan är barnledig. Frågar ni om 2 dagar så håller jag väl på att sakna ihjäl mig..!!! Frida följer med och lämnar honom på Arlanda. Hon har redan somnat. Hur jag vet det?? Jo hon snarkar som en man.

Puss XOXO


Kärlek


Sol regn sol nej vänta regn. Vind.

Spelar ingen roll. Denna lyxshake åker alltid ner!


Maybe life brings.. Spelling.com...

Det är sent och dags att sova.
Zz god natt. Imorgon ser allt annorlunda ut och alla är glada och nöjda!


You never know what life's bring.. Or doesn't.

.


En känsla jag har

Har aldrig varit så osäker men så säker på samma gång. Vet inte riktigt var jag har mig själv eller någonting annat för den delen. Krävs en ordentlig funderare och en bilmatta. Så man kan flytta omkring på sig själv uppifrån och ha lite mer översikt.


Paddla på

Fantastiskt väder så vi sticker ut och fiskar! Det är kärlek! XX


Nathalie

Fika med Nathalie. Dagens bästa händelse. ❤


Sofie BK

Du är saknad din bittra fan.


Kanot(N) väder

27 grader i bilen kl 07.43 denna morgon. 13 grader ute dock men härligt! Maxen skulle absolut gå till dagis så det fick han. Och jag och Frida fin är numera färdiga för SM i kanot. Såg jävligt bra ut där i början och det enda som skulle kunna ha fått oss att kantra var väl alla spindlarna i kanoten. Men vi klarade oss. Tyvärr gjorde inte spindlarna det. They re pretty smashed. Wiihuu!

Senare blev det bad men Maxen och Edith och kvällen avslutades med fil
mys i soffan på Bondegatan, hemma.
Puss pussxxx


Sanningen

Här kommer det mått i stora lass. Nästa mätning lördag 21 juli. Xoxo

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-2/606190/images/2012/pic_207392901.jpg">https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-2/606190/images/2012/pic_207392901.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-2/606190/images/2012/pic_207392924.jpg" class="image">


Slapp slappare Jag

Jag ville mörda min väckarklocka imorse! Efter att ha sovit som en kratta, och alla vet vi att krattor inte sover, så lyckades jag äntligen slumra till runt 6 imorse och 30 minuter senare gick alarmet av. Jippi!

Dagen har dock varit ok ändå, Körde Maximilian till dagis och var hemma igen vid kvart i 8. Tog en lång dusch och satte mig i morgonrocken i soffan och zappade lite. Insåg till slut att där kunde jag inte sitta hela dagen så upp och igång med skolarbetet.

Kvällen avslutas med att läsa 6 små sagoböcker och nu sover Milano i sin säng. Jag sätter mig med chipsskålen och kollar Wallander. Puss xxx

Diet girl

Nu är det dags att sluta sommar mysa med godis grillat och alkohol. Tänkte utmana mig själv på 3 veckor och se om man kan se något resultat genom att gå på lchf. Jag börjar imorgon. Ska uppdatera med mått oxå och inte bara vikten. Lycka till säger jag och klappar mig på axeln.


Forever love

Fotbollen gick åt helvete men det här e love.


Forza Italia

Det här ser inte bra ut.. Fan!


Sunny sunday

Myste länge denna morgon och åt en härlig frukost med jordgubbar. Sen åkte vi ut en stund till Frida och trodde aldrig att det skulle sluta regna men solen kom fram så småningom och då tog vi hink och spade och grävde ett hål och byggde ett sandslott nere vid marmorbyns playa. Tog även en sväng bort till mamma som var nere vid deras båt och insåg att vi måste hugga ner vassen för att komma åt den. Dock lyckades jag få låna kanoten tills på tisdag. Då ska jag ta med Frida ut på lunch mitt ute på kolsnaren. Mys.


RSS 2.0