Ingen energi

Jag kommer tillbaka när inspirationen är större och när allt känns bättre. Kändes bra igår och idag rasade det igen.
Uppgiven och trött bara.
Kärlek till mig från mig själv.


Will u

Marry me? One day I will ask you.


Sep. 14, 2012

Dagen har varit jätte fin. Gröna lund levererade som vanligt. Nu ska jag försöka sova och ladda för en ny skoldag och även veckans sista.

I wish I could sleep but my stupid ADHD kicks in and well basically, one sheep, two sheep, cow, turtle, duck, old McDonald had a farm, Heeeeeey Macarena!!!

Xxx


Amazing

Speaking from experience
I know what you’ve been through
I know you’re hurt
I have been hurt too
Love dies hard
And life goes on
Only time will tell

When to hold on
When to let go
When to forget
And I’ll let it show
When you reach out
I will be there
Love finds a way
When somebody cares
Enough to hold on

We’ve found a flame
That moves the heart
And brings you here tonight
Looking at you
I know memories never die
Love tries so hard
And life goes on
And only time will tell

When to hold on
When to let go
When to forget
And I’ll let it show
When you reach out
I will be there
Love finds a way
When somebody cares
Enough to hold on

Look at the pieces of our lives
We try to make some sense
Here you are back into my life
Both of us wondering again

When to hold on
When to let go
When to forget
And I’ll let it show
When you reach out
I will be there
Love finds a way
When somebody cares
Enough to hold on


Ciao Sweden and hello Spain!

Sitter på tåget med Maximilian mot Stockholm. Han ska vidare till Barcelona medan jag tänkte njuta dagen i Stockholm och den underbara höstsolen! Lovely!


120912 Döden

Det är konstigt hur kort tid man lever med tanke på hur länge man kommer att vara död.

Min adoptivsysters pappa är död. Borta. För alltid. Hur stor är chansen att du cyklar bredvid perrongen, ramlar på cykeln, ner på spåret och blir överkörd av godståget? Chansen är minimal att just i den sekunden som du ramlar ner så kommer tåget. Finner inga ord om hur tragiskt detta är. All kärlek till dig min älskade syster. Och till din pappa som för alltid är borta men alltid hade så mycket kärlek för dig. ❤❤❤


Jag älskar dig!!!

Älskade syster❤❤❤


The 2 L's

Thats what its all about. Labels and Love.
Ikväll blir det godis, krusigt hår och SATC med Sandra. Underbart. Man kan aldrig få för mycket av detta!! Varken av SATC eller Sandra. ❤❤❤


5 hungriga barn

Maximilian har haft 4 kompisar över. Vi bestämde oss för att grilla. Men såklart så började det regna så vi fick "grilla" korv i stekpannan till alla barn. Nu är alla barn mätta och glada och jag är helt slut. ❤


Snabblunch

Funkar alltid med blåbärssmoothie som man slipper göra själv, när man har bråttom! Sultans, mums!


110912

Sovmorgon till 8.10 kändes helt underbart. Maximilian väckte mig och sa att han ville rida på hästen som vi red på igår. Gull. Vi hade en bra kväll jag och Maximilian. Jätte mysigt. Nu är det skolan som gäller.
Ha en fin dag!


Nytt inredningsuppdrag

Nytt projekt för de 2 kommande veckorna. Inreda och förvandla denna ungkarlslyan till något mysigt, stilrent och hemtrevligt. Kul! Önska mig lycka till! Budget: 10.000 kr.


Buon appetito

Lunch med mitt favoritpar. Jesper & Sandra. Det är så en dag ska vara. Nu ska vi prata om separationer. Sandra har 2 barn och separerad,Jeppe har 4 barn och nysepareradoch jag. Ja lilla jag.1 barn och separerad sen 2 år men ingen annan heller efter denna dagen.


Slut. End. Over.finito

Nu är jag så trött på den här skiten! Fram och tillbaka hit och dit har det varit men nu ger jag upp!
Sätter mig vid datorn och tar en resa fr.o.m. Torsdag. Fuck this.


Weekend

.


100912

Måndagen är här... måndagen efter helgen! och speaking about helgen så var den alldeles kanoners kanon! Fredagen tillbringades med Sandra. Vi dansade oss genom natten till schlager och eurovision. Och det var amazing!
Lördagen vaknade jag tidigt och diskuterade med Maximilian om vad vi skulle ge Harry i 3 års present. Vi kom fram till att en dinosaurie vore nog det bästa. Det blev en hit!
Söndagen spenderade vi hemma på förmiddagen och en cykelsväng på eftermiddagen. Pizza till middag, inte så värst hälosamt men god var den och allt åkte ner. Avslutade den fantastiska helgen med varm choklad och minimarshmallows. Kärlek.
Denna morgon spenderas i skolan med prov. Det gick rätt bra:)

Puss

Good morning sunshine☀

Solen skiner och jag har sovit länge och väl. Maximilian ligger kvar i min säng och sover fortfarande. Skall strax väcka honom så att vi kan åka till dagis och sen har jag en ridtur planerad. Perfekt morgon för att rida i skogen på vackra Darko!

Ha en fantastisk dag! X


Film och varm choklad.

Myskväll med Sandra och barnen. Helt underbart.

Nu är tacosen undanplockad, Maximilian som har lekt hela dagen, sover och jag sitter och höstmyser med varm choklad och inväntar criminal minds.

Höstkram.


060912

Känslan av att vakna och titta på klockan och det är fortfarande 35 minuter kvar tills den ska ringa är amazing.
Det är dock då man ska gå upp, iaf jag, och inte somna om
Jag somnade om, vaknade av att klockan ringde och trött som om jag aldrig hade sovit. Maximilian var redan uppe han lekte med bilarna i sitt rum. Han som alltid brukar väcka mig. Han tyckte väl säkert att det såg ut som att jag behövde sova. 
 
Nu är jag i skolan och ska fortsätta mina ritplaner. Svårt det här. Inredningsarkitekt är målet. Jag börjar som inredare först. Ska försöka göra lite höstmys när jag kommer hem. Stor kuddar, filtar och en drös med ljus. Love it.
 
Ha en fin dag. XO

Ruttnar

40 grader i klassrummet och ACn har tydligen lagt av.
Blir en lång dag. Men tack för kaffen!


God morgon

Alla dessa saker har vi sagt denna morgon tror jag men nu är vi på väg. 14 grader denna morgon och solen lyser. Underbart!


God natt världen

En sak att tänka på


Cry baby

.


Coulda woulda shoulda

Kommer du ihåg när vi möttes? Det var av en slump i London. Du var fin. Finare blev du desto mer tiden gick och jag trodde aldrig att jag skulle känna som jag kände den dagen när jag klev av flyget i Australien. 
 
Hon skulle heta Madison och den andra charlie. Det var vi överens om. 
 
Var tog detta vägen? Det försvann lila snabbt som sommaren här i Sverige. Aldrig någonsin hade jag kunnat tro att det skulle bli så här. Men så blev det. På varsin sida av världen, på varsin sida av tilliten men på samma sida kärleken. 
 
Ibland räcker inte kärleken till och då finns det inte mycket mer att hoppas på. 
 

Simple as in simple plan

You look so beautiful today
When you're sitting there it's hard for me to look away
So i try to find the words that i could say
I know distance doesn't matter but you feel so far away
And I can't lie
Every time I leave my heart turns gray
And I wanna come back home to see your face tonight
Cause I just can't take it

Another day without you with me
Is like a blade that cuts right through me
But I can wait
I can wait forever
When you call my heart stops beating
When you're gone it won't stop bleeding
But I can wait
I can wait forever

You look so beautiful today
It's like every time I turn around I see your face
The thing I miss the most is waking up next to you
When I look into your eyes
Man, I wish that I could stay and I can't lie
Every time I leave my heart turns gray
And I wanna come back home to see your face tonight
And I
Cause I just can't take it

Another day without you with me
Is like a blade that cuts right through me
But I can wait
I can wait forever
When you call my heart stops beating
When you're gone it won't stop bleeding
But I can wait
I can wait forever

I know it feels like forever
I guess that's just the price I gotta pay
But when I come back home to feel your touch
Makes it better
Until that day
There's nothing else that I can do
And I just can't take it
I just can't take it

Another day without you with me
Is like a blade that cuts right through me
But i can wait
I can wait forever (I can wait forever)
When you call my heart stops beating
When you're gone it won't stop bleeding
But I can wait
I can wait forever
I can wait forever
I can wait forever...


God morgon!

Solen skiner denna morgon. Fantastisk känsla! Maximilian sover fortfarande och jag sitter på balkongen och snart kommer solen runt hörnet. Lite kyligt med +13 men jag tror att dagen blir fin. Dagens scens börjar kl 8 så maximilian ska på dagis och jag ska till skolan.
Men än är det en stund kvar så jag njuter ledigheten en liten stund till här ute med min varma choklad!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-2/606190/images/2012/pic_504434649606ee47c6004f1e.jpg" class="image">


Didn't see that one coming

Jag dör. Hittade just längst bak i mitt kylskåp ett paket TimTam. OMG. Jag vet vad jag kommer göra de nästa 15 minuterna. Dricka kaffe och äta upp alla 10. Mums.


Always

Miss.. Love you.
Nightmare


September redan

September brukar vara en Mysmånad med fina färger, stora tjocka filtar, ljus, te i stora koppar och solen som fortfarande värmer lite grann. Men inte denna morgon tyvärr. Det är regn och inte alls mysigt. Maximilian och jag stannar kvar i sängen lite till.


RSS 2.0