lång helg

ja ha, sofie åkte hem alldeles før tidigt, då menar jag før tidigt på morgonen:)
nee hon kunde gott ha stannat en vecka till. vi hittade till slut en nyår klænning, efter sammanlagt gatt 18 mil runt hela oslo.

fredags åkte vi till vennesla.ziggy fyllde 5 år. Vi firade med tårta o kalas och hey babberiba.
bio på kvællen jag och min man.
La Gomorra.. film italiano. bra. bra mucho bra.

Idag, puh åkte hela vægen till oslo.. fast først en liten omvæg før att læmna ziggy så 7 timmare e vi hemma.

precis duschat, Maxen e super hypo på golvet men somnar nog snart. trøtt...
imorgon blir det julpyssel, orkar inte idag,,

nada mucho eller nåt

sætter upp hyllor,,,
har nya grannar och dom har tydligen køpt rættigheterna till hela huset! porco...

trøtt och varm.. maxen sover ...

mer imorgon over and out haha o då kommer sofie:)

søndag

Søndag, jiihuu! har fått halsfluss och ær hemma med Maximilian:)
Det blev en liten Maximilian till slut. 4 månader har snart gått sen han kom.. 23 juli. han vægde 3485 g medans jag hade gått upp 22 kg.. resten vad var det?
Jag har iaf gjort som Miranda: Fått barn och dont have anytime to eat før nu dom borta!
Har børjat træna,,trænar inte idag. skit o vara sjuk.
runkvæder oxå... nær det kommer från alla håll.
Svein e i stavanger medans jag och Maxen ska lægga oss på soffan o kolla sex and the city. Det ska børjas i tid!!!
What the pip?! Jag har blivit mamma hunnit bli gammal, dessutom hunnit døpa min son varit på Gran Canaria och hunnit gå ner alla mina tjockis kilon:)
strlk 36 får vænta lite.. sorry!
22 kilo senare, det ær som Miranda sæger, skaffa barn and dont have anytime to eat. Då kommer du i smaljeansen igen.

Det blev iallafall en liten Maximilian.. underbart vacker, lik sin mor faktiskt:) Føddes den 23 juli 2008. Hela 3485 kg, då hade jag ændå gått upp 22! 49 cm. en liten plutt. Nu ær han stor pojke, væger 8 kg och ær næstan 70 cm lång! væxer snart om mej!

En søndag som denna så ær svein i stavanger och jag e hemma i och ær sjuk, ont i halsen. Hade tænkt træna men inte då.. Maxen sover på soffan. Tænkte jag skulle ta mej en tupplur jag med.. nu nær jag har møjligheten.


RSS 2.0