Farmor

Jag saknar dig alla dagar och jag älskar dig så mycket farmor även om vi inte setts på 5 år. Jag älskar dig och jag saknar dig.


Fiancée förlovad med. Fästmö gammalt ord!

Jag är förlovad och ska gifta mig med min livs kärlek!
Jag älskar dig Brad! Måste jobba nu;) puss


100

Tog ledigt hela dagen.. för att jag kan!
Att vara 100% mamma, vän, student och flickvän fick mig att känna att min egentid försvann lika fort som sommaren.
Därför bestämde jag mig för att sjukanmäla mig och stanna hemma. ringde Elin och frågade om jag fick ta Darko på en ridtur, självklart!
Ut en lång tur i skogen.. Underbart.

Kvällen har varit den bästa med Maximilian och Nathalie.

Kan inte sluta tänka på Australien och Brad. Vet inte vad som händer men det är mycket som snurrar.
Vad som än händer så var det kärlek iaf.

Nu 100% egentid❤❤


I know I dont do great but I will be better


When we stood together

Where there is desire
There is gonna be a flame
Where there is a flame
Someone's bound to get burned
But just because it burns
Doesn't mean you're gonna die


RSS 2.0