bikini kropp - Onsdag 4 Februari

Nu ær det bestæmt, Sverige på måndag. Hejja. Min norska blogg vill inte fungera så mina planer om det får jag lægga ner. E så trøtt på detta vædret alltså.. Det førstør mitt hår! Går ut och e skit snygg i håret sen nær jag har gått 3 meter ser jag ut som trash...
Varit ute och gått idag, Har bestæmt mej att jag ska gå ner 10 kg. Bikini summer 2009 here I come. Førra året var ju itne direkt min sommar.. men det blir det i år.. ialla fall vad jag tror.
Har hittat en bikini som jag vill ha. vad tycker ni?

Søndag 1 Februari

Ny dag och ny blogg, norsk version.
Gick upp relativt tidigt idag och Svein hade lagat frukost, ægg och rostat brød med gott kaffe:)
Gick ut en svæng, kallt !


Nu sitter vi och dricker vin och ser på Beck, Maxen sover.
Blir mer imorgon people, lite trøtt. . :9

RSS 2.0