Lördag

Lördag kväll.
Ljus/kärlek behövs alltid/jag/film/lycka.

Detta är min lördagskväll och skulle inte kunna tänka mig den annorlunda. Är inte själv. Har sällskap av Nicole kidman och Sean Penn.

Puss.


10.000

Plugg plugg plugg. Kollaget är snart färdigt och snart dags för inlämning. Lite klipp och klistra och så på med färgerna så är jag färdig. Sen är det mammas och pappas gästrum som står på spel. Ska bli sjukt kul att få inreda det från noll. Budget 10.000. Blir kanske tajt men med det tillkommer loppisfynd och dylikt! Före/efter bilder kommer. Har 2 veckor på mig!;) lycka till, till mig!


Det tar sig

.


Fullt schema för dagen

.


SS som i sovar-söndag

Idag har varit en sån dag där jag har legat i stort sett hela dagen i sängen. Jag har inte gjort någonting. Sovit. Grymt bakis idag. Varannan vatten var det va? Ska komma ihåg det till nästa gång. Fast jag har sagt att jag aldrig mera ska dricka. Vad har ni gjort en dag som denna? Jag gick upp halv 4 ungefär. Gick dock och la mig igen med bild tidningen. Skönt med slappardagar! Mer såna och mindre måndagar!
Puss


Dag 3 på 2013

Hoppas morgondagen blir bättre. för idag.. Jävla skitdag.
Please be over. Ja just det, den e snart slut. Tack och god natt!


RSS 2.0