Lørdag 31 Januari - Hata bioljud

Vi hade bestæmt att vi skulle kolla på film klockan 8, okej.. då ska vi det mysigt! Film chips o cola of course!
Men sen ville inte bioljudet eller tvljudet fungera,, nu e klockan kvart i elva.. chipsen e kvar i påsen, colan e ljummen och filmen redan slut.
Ja hopp, hejja nu blev jag trøtt och vill sova..


TORSDAG 29 JANUARI

We are shaped by the our thoughts , we become what we think. When the mind is pure joy follows like a shadow that never leaves.

We must be willing to let go of the life we have planned, so as to have the life that is waiting for us.

Why is my life upside down?

Detta ær ett problem, beteendevetaren undrar hur detta ska gå? hur det kommer sej att jag ænnu inte vet?

Veckans citat.
" Alla får væl kompromissa i førhållanden,min kompromiss får væl vara att jag får leva med skiten resten av livet "

Måndag 26 Januari

Ænnu en tidig morgon, funderar på att køpa mej en ny dator sen min har bestæmt sej før att inte fungera..
Vill ha svenska æ.. och ø før den delen.
Bankdag idag,, jaja. Dom sa att jag hade fått insatt på mitt konto 435 miljoner.. men det var i min drøm,, det var snarare tværtom:)

Ikea idag! weee,, ska bara køpa sand glasstenar och ljus, allt som min man gillar..!
Man,, nær ska han egentligen bli det,, har gett han en liten hint om alla hjærtans dag..
en sådan hær skulle jag vilja ha.!

Tror jag oftast e en sån som går runt i slarviga klæder men ændå stiligt.. det ska va slarvigt fattar du?!
Men vet du vad som skulle va finast till min slarviga och snobbiga stil? En diamond ring!!

Kærlek!!!!!

bubbel

 nyår tillsammans med min man

 Gran canaria med min son

Detta ær kærlek!

Tidig morgon

Sen ankomst hem igår från kristiansand. Uffa. Minst en halvmeter snö på balkongen. Trevlig helg men ingen dator. Tidig morgon idag då sigrid bestämde sig, min sambos dotter, att vakna tjugo över sju. Ungefär 4 timmar för tidigt, och ville se på film. Mmm. Maxen däremot vaknade halv tio. Thats my man. . . Så idag gäller det. Operera operera. Lite nervös. Hungrig och röksugen. Överlever nog. Men fan. Skulle gett vad som helst för ett tuggummi. Kanske det inte e så farligt om jag röker lite grann. Hmm.

nu e det gjort ont ont ont.......
så hær såg min balkong ut by the way nær jag kom hem...

sex

var har kærleken tagit vægen och har folk glømt bort att man faktiskt kan dejta?
Den frågan fick jag igår, på Fridas vinkvæll.. var det vinet eller var det bara ærligt?
Mycket trevligt blev det iaf..
Idag dæremot var det ænnu trevligare,, morgonmys med Maximus på soffan senare lunch med Andrea och Frida.
Stædat lite,, bara allmænt seg idag så ikvæll blir det rulle... tyværr ingen p men B ha !!

so long over and out

nytt år, nya møjligheter

Lovade mej sjælv att från och med den førsta januari på det nya året skulle jag blogga varje dag.. men jag lovar från och med idag.!!
Lyckad nyårsafton.. tjejerna var snyggast såklart!
 Me Frida o Sofie:)

Middag med sång Sofie sjøng mest:)

Mer drinkar o mer sång... hade det kanoners och vi har hela 37 personer som hade en middag!
Det e lyckat.. jag fuskade dock lite med kortena.. men men jag ville sitta brevid min hjærterkung inte nån mongo som knappt svarar på tilltal...hmm..

just nu håller jag på o lagar mat.. fiskpinnar. hejja! skarpaste matlagningen denna vecka!
Ska till Frida på vinkvæll..:) mysigt!
ska bli skønt att komma ut lite inte så ofta man e ute på storstaden om kvællen længre.

nu kommer den stora frågan??? vad ska jag ha på mej??!!

RSS 2.0