Onsdag

Nu är han snart på väg den lilla krabaten! Vem hade trott att jag inte skulle vara smällfet för resten av mitt liv? Kan helt enkelt inte föreställa mej med en bebis.. utan jag tror stenhårt på att jag kommer att se ut så här för resten av mitt liv. Ser på gamla bilder på hur jag såg ut innan jag fick magen och kan inte komma ihåg att jag faktiskt har sett ut så där..! Men snygg är jag! Riktigt gravid snygg! Oj oj oj! vad heter MILF fast omvänt? Alltså när man inte fått barn än men den är på ingående..?!

Annars en helt vanlig dag, puh,, inget fint väder idag heller jag tycker inte om detta vädret.. nej tack! Mer sol!!
Längtar till min lilla bebis kommer.. my man:) Det blir en pojke, jo tack vi vet allt är numera blått hemma, hade föreställt mej en flicka. Men så kom den dagen jag var hos barnmorskan och hon frågade om jag ville veta vad det var för kön, hon såg det nämligen på ultraljudet, och det är klart jag ville det! ( Kan fan aldrig hålla mej ) Och så plötsligt så försvann jag bort i min rosa atmosfär, rosa prinsess klänningar och ni vet all that:)
Men plötsligt så hade min lilla flicka, min rosa prinsessa pung! Vaddå pung?! Hon? Pung? Näää!!
Men nu har det värsta lagt sej och nu är jag så otroligt glad att mannen i mitt liv är bara runt hörnet! Stop looking!!
He´s finally on his way:)


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0