Love/kärlek/amore

Är det riktig kärlek om man bara bråkar? När det alltid finns något att klaga över? Och det där sista meddelandet man skickar måste alltid vara av den smöriga sorten. Usch. Men alla har vi varit där.
Nej nu är det dags att ta tag i det här. Växa upp och skaffa sig en ordentlig syn på livet. Bilmattan kommer aldrig att funka. Men visst vore det något om man hade en bilmatta som barn har. Där man hade full översikt över allting och man bara kunde lyfta sig själv till platser där man behöver vara.
Snälla lyft mig till andra sidan jorden och till Australien, jag har en kram att dela ut. tack på förhand!


It's a new day and it's Friday. ! Yay!
Har väl inte så mycket att säga yay för. Skolan hela dagen. Sista lektion 14.15.. Hela fredagen i skolan och jag är redan uttråkad. Blä.

Imorgon blir det kalas för Edith som fyller 1 år idag och sen blir det ridlektion och så småningom börja packa ihop lägenheten.

Ha en fin dag!


No more blonde

Bye barbie


Härliga dag!

Vaknade efter en god natts sömn klockan 07.30 och var utvilad. Det behövdes verkligen! Har tagit det lugnt hemma med maximilian och när solen kom fram åkte vi till mormor och morfar. Efter cirka 15 minuter kom regnet så det blev mys inne istället. Nu blir det sängen och ladda för en fullspäckad vecka med skola, frisör, dagis och tandläkare. Blondie is going browny;)!!

God natt


God natt

Härlig dag det blev! Bad, sol, korvgrillning och tillslut familjepizza.
Kanondag! Maximilian sover och nu ska jag oxå sova. Vuxenpoäng 21.30 på en lördagkväll.

God natt.


Interiör

Klipp och klistra


Detox

Om man skulle dra en detox? Det vore bra!
❕Sluta dricka kaffe - check.
❕Sluta dricka alkohol - check men rosé funkar.
❕ röka endast till rosé
❕ Ta tag i bilmattan.

Undrar vad man ska tro egentligen? Kolla in den här bilden. Vem ska man följa?


God morgon

Fantastiska vänner ❤ och fantastisk mat.

Idag skiner solen så det blir shopping med Maximilian.

X


Once upon a time

There's was this couple.


Forever love

Existerar inte


Fredag- Finalmente!

God morgon världen!

Sitter i skolan en dag som denna och bara längtar tills klockan ringer ut och det ska bli helg. Nu känns det att det är fredag och jag vill bara gå hem. Helgen har nog mycket att ge. Blir ganska lugnt. Skönt det med.

Så, lägenheten e uppsagd och jag har inte en aning om vad jag ska göra. Resa? Jag tror det. Maximilian vill oxå åka flygplan så jag tror att vi bokar oss en resa och åker långt bort en längre stund med. Var vi hamnar det vet vi inte men det är det som är roligt. Vem sa att man inte kunde vara impulsiv med barn? Är man ensamstående så är man och istället för att det tar 5 minuter så kanske det tar 10 minuter längre med barn. Fantastiskt! Var vi än åker kommer vi att få en fantastisk resa. Ska ta fram min glob och snurra på den. Booked! ❤❤


Plugg

Vad härligt att blogg appen funkar igen! 5 veckor. Och nu e jag tillbaka.
Dagen har jag tillbringat med att plugga och ritat och ritat. Vädret har varit sådär och jag saknar värmen och solen.


Oh god

I miss you everyday. Can't believe how I'm gonna survive this.
Good night.

Ja

Skola.dagis.tandläkare.dagis.frisör.dagis.skola.skit

Dublin


Imorgon kommer vi så se upp! Jag och min älskade Frida kommer och gör gatorna lite snyggare med våra löparskor. Vi ska srpinga staden runt tänkte vi. Kvällen lockar med Temple bar och det ska bli underbart!


RSS 2.0