Alldeles lagom

Att vakna av ett barn som hoppar på en och som så gärna vill gå till dagis kl 5, är ingen höjdare. Lyckades få han att somna om till kl 6.30. Upp och hoppa och på med kläder för ännu en dag i skolbänken och framför datorn. Min vagel samarbetar och är numera ännu mer fylld med kärlek. Snart kommer jag att se ut som en fisk. Utstående ögon. Men vad vet jag det modet kanske oxå kommer till stan snart. Och då e jag först av alla!

Eftersom vädret idag har varit strålande så bestämde vi oss för att äta lunch i parken. Moi, Camilla med bebis Alfons och Carolina med sina tjejer. Trevligt som alltid, dock för sällan. Hämtade maximilian vid 3 och tog en snabbis fika med Maria och Hugo innan det bar ut till skogen och min kväll som nanny började. En eftermiddag fylld med skrik, mat överallt och studsmatta. Fick till slut Edith att somna efter många om och men. När ungarna sover efter att ha sov vägrat i timmar tittar man bara på dem och mår så där lagom bra. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0